Volvo EC220E е по-енергийно ефективен от хибрид
05.01.2016 | 10:24 |
3244 |
0
Volvo EC220E е по-енергийно ефективен от хибрид

Взискателните сравнителни тестове с аналози на конкуренцията потвърдиха клиентските отзиви, че багерът Volvo EC220E предлага най-добра горивна ефективност и операторски комфорт в своя тегловен клас – като се представя по-добре дори и от конкурентен хибриден модел

След пускането на Volvo EC220E на пазара през февруари 2015 година, Volvo Construction Equipment (Volvo CE) получи множество похвали от клиентите за ниския разход на гориво и комфортната кабина на багера. Много потребители дори твърдят, че това е най-икономичният и най-комфортният 20-25 тонен багер, с който са работили някога – и е отличен избор не само спрямо по-старите модели на Volvo, но и спрямо подобни машини на други производители. Днес EC220E е един от най-продаваните верижни багери на Volvo CE в Западна Европа и Скандинавието.

Юрген Бакстрьом, собственик на контракторската строителна фирма Jidab AB в град Далби, близо до Малмьо в Швеция, е закупил Volvo EC220E преди шест месеца, за да замени своя стар EC210B. Този модел се е доказал като надеждна и издръжлива машина, но повече не отговаря на новите изисквания към емисиите на изгорели газове Stage IV. Някои от другите компании в шведската индустрия на строителните контрактори вече използвали съвместимия със Stage IV багер Volvo EC250E – следващия размер след EC220E – и били оценили високо неговия нисък разход на гориво, бързата реакция на хидравликата и комфорта на кабината. Тази препоръка от неговите колеги в индустрията е била силен мотиватор на неговия избор да се спре на EC220E.

5000 литра по-малко на година
Той с радост последвал съвета им. Засега Бакстрьом отчита икономия на гориво от 3 литра на час спрямо EC210B. Това ще доведе до спестяване на приблизително 5000 литра гориво за една година с директно подобрение на финансовия резултат на фирмата – без да споменаваме положителното въздействие върху околната среда. Нещо повече, неговите оператори особено силно оценяват начина, по който бутоните са интегрирани в лостовете и могат да се програмират според персоналните предпочитания за управление на функциите на машината, като телефонната система с Bluetooth, външните камери, аудио системата, чистачките на предното стъкло и режима на мощност на хидравличната система. Бакстрьом отбелязва, че тази грижа за детайлите има голям ефект върху удобството за операторите и, съответно, върху тяхната производителност.

В светлината на това и много други подобни свидетелства, Volvo CE поръча сравнителни тестове на пет машини на основните си конкуренти в същия тегловен клас, както Volvo EC220E, включително добре познат хибриден модел, за да проучи как наистина се представя EC220E. Тестовете бяха извършени на два отделни работни обекта на клиенти в Обединеното Кралство и Норвегия от опитен оператор, който се запозна напълно с всяка от машините, което гарантира обективно сравнение.

Всяка машина беше настроена да работи по натоварването на камион със смес от пясък и чакъл, използвана като твърда основа в пътното строителство. Полезния товар (тонове), времето за цикъл (секунди) и разходът на гориво (литри) бяха измервани в продължение на седем товарни цикъла в режим "потребителски" и в режим "висока мощност". Измерването се извършваше пет пъти в течение на 10 дни, за да се намери средна стойност, а производителността (тонове за час) и горивната ефективност (тонове за литър) бяха изчислени на базата на 60-минутен работен час.

23% по-добра горивна ефективност
Volvo EC220E зае първо място както по производителност, така и по горивна ефективност - дори и конкурентният електрически хибрид не можа да го задмине. Volvo EC220E постигна до 15% по-голяма производителност и 22% по-добра горивна ефективност от конкурентните машини при работа в режим на висока мощност. При работа в потребителски режим, Volvo EC220E достигна ниво на производителност с 23% по-високо от най-лошо представилия се конкурент и беше с 19% по-ефективен. Volvo EC220E показа също и с 6% по-голям подемен капацитет от конкурентите и беше оценен като притежаващ най-финия грейдинг и най-плавното операторско управление.

"Имахме усещането, че Volvo EC220E е един от, ако не и най-добрият в своя клас на пазара за багери в момента и бяхме много развълнувани, че това се потвърди в сравнителните тестове с конкурентите", заяви Пер-Ерик Линдстрьом, вицепрезидент на северния хъб в рамките на продажбения регион EMEA на Volvo CE. "Тези конкретни данни дават увереност на досегашните и новите клиенти, че EC220E е доходоносен и екологично отговорен избор."
 

Курт Делю, директор за багерите в продажбения регион EMEA на Volvo CE казва: "Ние от Volvo CE не продаваме на нашите клиенти само машина, а по-скоро пакет от технологии и услуги, които им дават възможност да извършват дейността си по възможно най-продуктивния и доходоносен начин. Този мироглед, поставящ клиента в центъра на вниманието, се прилага и при проектирането на нашето оборудване. Фактът, че с EC220E успяхме да постигнем горивна ефективност дори по-висока от тази на конкурентния електрически хибрид, е доказателство за нашия успех." 

Коментари
Добави коментар
[:success:][not-good]:)[:bravo:][no4][:stupid:][:smoke:][:wall:][partners][:tongue:]
Още
[ohluff][:piene:][funy][:king:][:cheers:][:love:][love][:thanku:][comp][:driver:][stars][molq][nankam][googd2][jega][:hammer:][:drunk:][fokusi][buket][sunny][:banana:][:rtfm:][eat][:pipe:][:slap:][shock][dalavera]thinkingsmileangry-faceremontcaffe[:chinovnik:][flag][:vreme-za-more:]
Код за сигурност: