Caterpillar представи над 60 модела машини върху площ от над 8200 кв.м. на международното изложение BAUMA в Мюнхен, Германия.
Щандът впечатли с уникален дизайн и бе под мотото “The Age of Smart Iron”.Това е най-новата стратегия за лидерство в областта на дигиталните решения, предназначени да повишат производителността, ефективността, сигурността и рентабилността на техниката с марката Caterpillar.
„Макар и да обичаме да показваме нашите машини и двигатели, не по-малко вълнуващ за нас е и акцентът на тазгодишното ни участие, а именно технологиите“, коментира президентът на Caterpillar Group Роб Чартър. „Не става дума за технологии просто заради технологиите. Това са технологии, фокусирани върху решаването, та дори върху предвиждането на евентуални проблеми с техниката на нашите клиенти. Просто правим машините и двигателите, с които сме толкова известни, „по-умни“, като осигуряваме на операторите им данни, които им гарантират по-голяма производителност, повишават безопасността им и са с по-голяма грижа за опазването на околната среда.“
Специално място бе отделено на Сat Connect - обединяващото название за хардуерни и софтуерни решения, налични за машини, както на Cat, така и на конкурентни марки, които имат за цел да помогнат на клиентите да оптимизират работата си. Специфични технологии, които включва Сat Connect, са:
- LINK – решение, осигуряващо уеб-базирана ценна информация за производителността на машините и за тяхното техническо състояние, благодарение на което могат да се взимат информирани решения за оптимизация и поддръжка на оборудването.
- GRADE и COMPACT – две решения, които помагат на операторите да манипулират материалите по-бързо, по-точно и с по-малко работни цикли.
- PAYLOAD – интегрирана система за товарачи, снабдена с инструменти, осигуряващи по-висока ефективност, по-кратки цикли на товарене и по-ниска цена на тон.
Под мотото “Leverage every liter” Caterpillar осигурява на клиентите си материали и полезни съвети за добри практики, в резултат на които те да повишат горивната ефективност на машинния си парк и да увеличат приходите си от всеки литър изгорено гориво.
Освен технологии, на щанда на Caterpillar в Мюнхен бяха показани и над 60 модела машини, сред които колесен товарач 966M XE с подобрено задвижване, три нови модела асфалтополагачи – АР300F, AP355F и AP555F със система за бързо загряване, кариерен багер 6015В с водеща в класа си скорост и мощност, оптимизиран за работа с камиони Cat 773, 775 и 777, и др.
Запитан с какво Caterpillar се отличава от конкурентите си, които също разработват дигитални технологии през последните години, Дъг Оберхелман, CEO на Caterpillar Inc., заявява: "Ние просто вече го правим. Имаме около 400 000 обекта по света, на които работят над 3 млн. машини и двигатели, свързани чрез инсталираните на тях системи.“